ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

joi, 2 iunie 2011

ZEGHEA ESTE DESTINUL NOSTRU!

   Nu trece o zi fara sa nu vad un demers al autoritatilor centrale. Asta-i bine. Semn ca nu vegeteaza. Dar fratilor, toate sunt HALUCINANTE! Pentru cine sunt facute? Ca pentru poporul roman ,se pare ca nu!

   Tot ce se hotaraste, din categoria basisme, inrobeste si mai mult norodul. Ii restrange libertatile!

   Se vrea omul Reformator. Si demersurile ce le face sunt din categoria ,, Sunteti prosti. Nu stiti ce este bine pentru voi! De aceea ma aflu eu aici. Sa gandesc in locul vostru, ratatilor,,. Dar eu raman imun!

  Si uite asa ii mai trage cu un Proiect de Constitutie care, cica are asentimentul a 80% din votantii la Referendum. Care ,cica ar fi procent din populatia tarii cu drept de vot si nu procent din cei ce au mers sa si exprime punctul de vedere!:))

  Ieri mi-a explicat cineva cum este cu fiertul broastei. Cica, daca o bagi in apa fierbinte,direct, crapa. Daca creste temperatura apei gradual, broasca se obisnuieste! Asa se intampla cu noi.

   De 20 de ani suportam, suferim dupa ce am suportat inca 42 de ani de comunism. Daca tragem linia observam ca prea multa fericire nu a avut romanul. Decat cel care a avut boase si a emigrat. Dupa sintagma, scapa cine poate!

   Hai paaaaa! Ca mi place masocheala asta!
   De la PODI dispret si distractie pe burta goala!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!