ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

joi, 14 aprilie 2011

MA RECOMANDA TATUCA!

   Sunt cate unii atât de prosti, încât nici măcar experienţa nu se lipeşte de ei! Din cand in cand, poporul, mare amator de paine si circ, se distreaza pe seama spuselor unei semiretardate, care se comportă în PE de parcă ar fi un elev de clasa a doua scos la lecţie şi prins cu ea neînvăţată. Cand o vad pe caricatura asta,  mi se intoarce stomacul pe dos. Mi s-ar parea ca un gest firesc sa le dau o flegma din rarunchi, pe fetzele odioase, ei si lui tacsu.

   Ce hal de ţară am ajuns…când mă gândesc că lui Ciorapeanu i se cerea demisia pentru gestul acela confuz ‘Good point’, iar aştia ne arată degetul mijlociu, mor oameni şi nimic nu se întâmplă.

  Suntem tara in care calitatea de nevasta ori cea de pupila a unui politruc ori nabab, eludeaza pregatirea profesionala. 

  Hai paaa! Ca nemurirea se atinge prin gradul de rudenie!
  De la PODI bat in curul broastei raioase/botoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!