ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

vineri, 4 februarie 2011

CORUPTIA ESTE TRADITIE!

   
    15 poliţişti de frontieră şi vameşi implicaţi în scandalul de corupţie de la Vama Siret au primit mandate de arestare, la Curtea de Apel Bucureşti. Alţi 49 au fost reţinuţi şi urmează să fie prezentaţi judecătorilor. 
     Va mira? Spuneti-mi voi un domeniu in care sa nu fie coruptia atat de infipta?  Astia aveau si un banc.

    Cica un policeman din asta de frontiera este chemat de seful sau sa fie sanctionat. Cand i se comunica faptul ca va sta acasa trei zile, omul isi roaga seful sa l penalizeze mai bine cu salariul pe o luna decat sa-l trimita acasa.

   Timpul costa bani, fratica !
   Un popor intreg stie ca de 20 de ani la vama se da spaga si se face banul gros, ca de la cel mai mare in grad pana la ultimul argat de acolo, sunt corupti! Ba nu, traditionalisti! Adica respecta traditiile neamului. Si statul a aflat-o chiar acum!:)) Buna dimineata, ipocritilor!

,,OOOOOO, OOOOOOO!
Am invatat ca dreptatea mi-o fac eu!
OOOOOOO, OUAAAA! OHOOOO:))
Trec peste tine daca nu am incotro!,,

Hai paaa! Ca nu i vorba de coruptie in tara asta ci de traditie!
De la PODI identificare de stare!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!