ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

DIN CATEGORIA ,, SANGELE DIN INSTALATIE ,,

   Primarul comunei Alexandru cel Bun din judetul Neamt a afirmat într-o şedinţă publică despre mini/stresul Elena din Plescoi că ar avea "sânge în păsărică" :)) normal, ca doar nu ar avea vaselina.

   Zice dansul : "Eu am discutat acolo, aşa, ca o chestie de plăcere. Ştiţi, eu sunt de la ţară... Era un compliment,, vis a vis de performantele manageriale ale tutei.

   Cred ca nea alesu asta local a luat lumina de la Plescoi, caci altfel nu inteleg de unde atata inteligenta si clar/viziune in oratorie:)) .

  Iaca, dragii mei, inca unul din miile de motive pentru care noi, Romanii, traim prost in propria noastra tara si nu avem sansa de a ne salva curand.

  Hai paaaa! Ca i o vendetta in derulare de avem atata sange!
  De la PODI alimentarea instalatiei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!