ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

vineri, 19 noiembrie 2010

FASOLE CU SORIC! MENIU NATIONAL SERVIT PROSTIMII!

   Nu stie jurnalistii astia ca e camatari buni si camatari rai, interlopi buni si interlopi rai ?! De ce se baga dom’le-n parohia mea toti neica nimeni de la Centru, daca eu ca un interlop aaaa… politist constiincios m-am executat la timp si am platit “ratele” unde trebuia ?

   Si ce, nu-i bine?! Nu se dau deontologii si ‘telectualii de ceasul mortii ca publicul larg n-are ce invata de la toapele sexoase de pe la tv?!? Ati vazut clar ce cultivat, inteligent, curajos, nobil, cinstit si frumusel e nea fasui soric, asa ca nu avem ce mai discuta.

   Daca oamenii de stiinta de la N.A.S.A. ar putea privi in tanara gaura neagra din cosmos, ar putea vedea, din toate unghiurile, in toate culorile, in marime naturala, mandra noastra tarisoara, mai de rahat ca oricand! Si pe noi in transa!

   Cum vaca a fost mica si banii de pe pielea ei s-au dus rapid, asa ca va spun, hai paaaaa!!!
   De la PODI tele/scopie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!