ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

miercuri, 1 septembrie 2010

A VENIT SI VREMEA LUI 1984! CINE STIE, CUNOASTE! CINE NU, PUNE MANA SI CITESTE!

   Dragii mei ciborgi!

   Incet, incet vi se modifica statutul. Va pierdeti calitatea umana in scriptele autoritatilor locale. La finante apareti ca si balast, ce atarna greu in caruta nationala. Un fel de lest.
 La evidenta populatiei vi se va da un cod. Un numar banal in loc de o identitate. Asa ca vremea de pe urma a venit. Fratica Orwel, a fost genial cand a explicat in volumul 1984 starea de fapt, ce o traim.

   Cea mai cunoscuta viziune distopica a lumii viitorului, romanul (scris in 1949) este tabloul apocaliptic al unei Londre din era post-atomica, sediul unui regim totalitar in care orice logica pare a fi fost abolita. Epurarile si evaporarile au devenit un lucru firesc, trecutul este rescris mereu spre a corespunde prezentului, iar instrumentul propagandei este odioasa „nouvorba“, o limba mecanicista care completeaza imaginea de lume ordonata stiintific. In imperiul fricii absolute si sub ochii necrutatori ai Fratelui cel Mare( sa i zicem un fel de ZEUS), libertatea individuala a fost pe vecie eradicata.:)) Recunoasteti ceva din aceste lucruri in cotidianul vostru?

   Hai paaaaaa! Ca nu va pup, dar asta nu inseamna ca nu va respect la fel de mult!
   De la PODI biometrie!





2 comentarii:

  1. Super carte... mai sunt si altele le fel de bune, ideea este ca deja suntem intr-o situatie ca asta de mult mult timp...si asta m-a ingrozit intotdeauna, ca nu putem trai decat asa....pana la urma cine suntem? Eu ma lovesc zilnic de aspecte asemanatoare. robotei...
    Inveseleste te! maine va fi mai rau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai nene ca o dadusi in paranoia. Nu se uita nimeni la tine cum te cheche, te scobesti in nas sau ti-o iei la frecus cand te crezi singur in casa.

    Iar codul ce ti se da la evidenta populatie e tocmai ca sa previna un Titisor sa-si atribuie identitatea ta, sa nu te salte astia din casa ca ai dus fetite la produs in Italia sau cine stie ce alte balarii a facut vreunu cu numele tau.

    Eu una ma vad dispusa sa-mi sacrific o oarecare parte din "privacy" pentru o securitate mai buna. Fireste, nu la maniera sa vina politia sa-mi dea cu pulanul la scafarlie ca sunt afara din casa dupa 10 noaptea, ci tocmai sa ajut la combaterea celor care vor sa-mi bage "pulanul" in cur daca sunt dupa 10 noaptea afara din casa.
    Si aici ma refer la mai multe camere de luat vederi pe strada, si la o baza de date cu anumite detalii despre lume.
    Mi-ar conveni ca atunci cand, doamne fereste, pic lata pe strada, sa existe o baza de date in care sa se gaseasca grupa mea de sange, alergiile la anumite medicamente samd. Nu mi-ar conveni in schimb sa-mi public compatibilitatile. Ca nu cumva, cum zicea barbatu-meo, vreun bastan sa-si cumpere accesul la baza de date, sa vada ca i-ar sade bine ficatul meu si sa ma ia sa ma taie pe burta la vreun colt de bloc sa-l fure din mine.

    Asta e natura nostra, sa ne ferim de nou ca dracu de tamaie, sa facem predictii sumbre asupra lui si sa fim super reticenti.

    Mie mi-ar placea sa ma duc la magazin, sa-mi cumpar un pachet de tigari, si sa pun degetul pe un aparat, sa-mi ia amprenta si sa-mi scada din cont banii aia. In fine, eu sunt deosebit de entuziasmata de tehnologie, de gadgeturi si lucruri care vin intru facilitarea vietii si securitatii personale. Asta e singurul motiv pentru care as vrea sa fiu nemuritoare, sa am ocazia sa ma pot "juca" cu tehnologii avansate :)

    Si, pana la urma, atata timp cat nu-ti dicteaza nimeni nimic, care e problema daca se uita Big Brother la tine. Tu nu stii oricum, si nici nu vei stii. Poate chiar si acum te urmareste cineva din satelit sa vada ce faci, si poate cineva se uita cu interes cand iti regulezi femeia. N-ai de unde stii, asta una la mana, iar a doua e ca teoretic esti liber sa faci ce vrei.
    Ca nu se uita cineva, si daca faci o fapta rea, iti trimite in cap un soc electric. Asta ar fi problematic, si la asa ceva zic eu ca nu se va ajunge niciodata.

    RăspundețiȘtergere

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!