ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

joi, 9 septembrie 2010

PE LA COASTE, PE LA COASTE.....

   Dacă mă întâlnesc pe strada cu EBA şi îi zic că tac-su e un bou, credeti că îmi fute un dos de palmă peste bot? sau îmi dă în cap cu vuitonul până mă bagă la reanimare?

   Lasind gluma la o parte, fratilor e groasa, daca nu facem ceva! Astia ne fut nevestele si noi  le multimim si -i mai chemam la inca o sedinta.

 

   Totusi in familia prezidentiala, nu sunt batute doamnele/domnisoarele…? Sau poate…si-au luat destul portia cand pleca suiu pe mare si la intoarcerea din voiaj. Bataie din aia preventiva:))
 
      Hai paaaaaaa! Ca i masocheala pe fata!
      De la PODI croseu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!