ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

duminică, 4 iulie 2010

A VENIT APA SI NE-A LUAT CRESTEREA ECONOMICA.....CARE ESTE!

   Povestea cu digurile e o prostie: poti sa ai cele mai performante tehnologii hidrografice, daca n-ai si oameni capabili care sa planifice unde pot fi contruite asezarile umane, cum sa fie acestea sistematizate, etc, totul e doar o risipa de resurse. Pana la urma ar trebui ca asemenea inventii, daca sunt intr-adevar viabile, sa fie exploatate in tarile civilizate, nu in mizeria asta! Romania nu merita sa fie protejata, Romania nu merita sa existe!

     Idiotii care isi lasa cainii legati in lant (ati remarcat ca toti taranoii isi leaga cainele cu lant de 1m lungime?!), gainile inchise si vaca incuiata in staul si o iau la sanatoasa sa-si scape propria lor piele care, in sine, nu valoreaza nici 1 ban, nu trebuie sa se “propaseasca”!

    Este tara in care se fac diguri dupa ce navalesc apele, unde se defriseaza cu aprobarea tacita a reprezentantilor guvernului, unde sistematizarea terenurilor este numai pe hartie, “administrata” pe bani multi de functionari publici portocalii, unde seful guvernului cheama televiziunea sa-l filmeze cum umple saci, unde d-na Plescoi nu se prezinta din bun simt unui cetatean care nu stie cu cine sta de vorba, unde statul nu mai invoca art.53 din Constitutie, pentru ca n-are interes.

   Am accesat site/ul Patriarhiei sa aflu ce face biserica (nu cu “B”!) pentru compatriotii mei loviti de ape. Am aflat ca trebuie sa ne rugam si sa donam intr/un cont al (evident!!) Patriarhiei.
A, si daca ne mai ducem prin parohia proprie, probabil ca ni se radiaza cateva pacate daca ducem o plasa cu cate ceva!!! Acesti satrapi de popi nu se mai satura!!!

   M-am saturat de prostia lor ingalata! M-am saturat!

   Hai paaaaa! Ca i gata umplut sacul cu furie!
   De la PODI indiguire!

2 comentarii:

  1. Ce poate face biserica??? Pai simplu, banii donati pentru sinistrati ii adauga la cei pentru catedrala mantuirii neamului ( la fel ca tine folosesc litere mici). De parca aia ne trebuie acum, catedrala de 4 mil euro. Nici un cult nu ar trebui suportat de bugetul de stat si ar trebui toate impozitate.
    In Italia exista, ca si in Romania, posibilitatea sa directionezi o parte din impozit catre anumite institutii, culte, etc. Acestea insa fac ceva cu banii respectivi, case de ajutor pentru saraci, emigranti, cercetari medicale, tehnologice, etc., exista transparenta, se vede ceea ce fac cu banii. In Romania...dispar. Si ce e cu atata tupeu pe capul tau contribuabilule sa stii ce s-a facut cu banii tai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca nu s-a invatat nimic din istoria noastra. Si din greseli. E... parca! In fine. facem ce putem si lasa ca merge si asa.... Nu stii? Astea sunt sloganuri si au devenit principii... Ma gandesc cu groaza la cei din tara, ma gandesc ca am trecut si eu prin asta cu bunica mea, cand eram copil... E de nedescris cata jale. Si nu mai zic de bietele animale. Care ele, nu a nici o vina. Dar noi ce suntem? Nu mi zice de popi ca nu-i sufar. Am un prieten care a fost popa, el s a lasat de meserie cand a vazut ce nemernici are in jur. Asa ca biserica=zero spirit si compasiune=bani. Sunt mana in mana cu puterea, normal nu ar fi trebuit. Dar la noi nimic nu-i normal. ce o mai fi si aia? O sa arda in iadul lor dar nu o sa iasa fum... ci altceva. La noi e mai rau ca pe vremea inchizitiei spaniole, ca pe vremea foametei la rusi etc. Si traim in alt secol.Avem niste calai la putere si noi suntem cu capul plecat... ne acceptam osanda. Eu macar am plecat....cumva.
    Mie nu mi trebuie popi, biserici, nici banii lor, nu o sa i vada poporul asta nicioadata facand un bine cu adevarat, dupa cum se zice.
    Hai ca m-am enervat si eu rau de tot. Ei sa ridice catedrala prostiei... ca aia le trebuie acum...gata, ca vorbesc cam mult.

    RăspundețiȘtergere

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!