ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

miercuri, 2 iunie 2010

SA MANCAM PANA NE CRAPA BURTA!

   Zis si facut! Urcai in tren chitit sa ajung spre Craiova. Din Iasi urcai in tren. Marioara-mi semnaliza inca de pe peron ca am companie aleasa n tren. Una bucata lungancaaa! Bunaaaa…. Crac pana n gat si privirea mata. O stiti, privirea aia de nu zice nimic. Nici nu cere, nici nu da…Parca intalnisem o Columbeanca mai mica, plecata de acasa la capitala. Sa se rezlizeze, vericilor.



   Ca-n zilele mele bune, cand am noroc mai ceva ca la 6/49 nimerii langa dansa. Eu cu chizda mamii, ea cu chizda masii…Taca, paca roata trenului se invarte si i se facu fratilor, foame la moldovianca si numai ce infasca punga cu merinde si top pe alt scaun! Si cum eu sunt un bun observator, tocmai incep sa numar si nu mai termin. Un burger, doi, trei si intra si numarul 4.

   Foame mareeeee…. Incerc sa pricep. La 1.80 inaltime si trup de vis, sa infuleci cat intreaga armata romana la Oituz, este o imagine groteasca.

   Si ca sa nu va las in suspans, va impartasesc si finalul povestii. Chiar acum doarme animalul, intins pe o bancheta si eu astept sa partaie ca sa contabilizez si sa va impartasesc voua impresii de pe drumul spre casa.

   Va las vericilor, ca ncepe recitalul….Hai paaaa! Ca i rost de masca pe figura!

De la PODI arma biologica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!