ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

joi, 3 iunie 2010

PARTIDUL! BA/VASELINO! ROMANIA! SAU ODA CURULUI EXFOLIAT...

   O zi obisnuita de lucru pentru Nasolu…prima pe lista de consultatii este o domnisoara care nu a vrut sa isi dezvaluie identitatea.



   Buna ziua domnule doctor….zambeste ea. Sunt Lenuta, proteina care va da atat de mult de lucru atunci cand lipseste. Am venit sa imi povestiti cum reusiti atat de bine sa tratati toate afectiunile care decurg din neparticiparea mea la jocurile de-a doctorul si pacientul.



   -Domnisoara, sunteti responsabila de aparitia celor trei boli, inrudite intre ele si cauzate in primul rand de deficitul genetic de silicon….hernii, varice si hemoroizi.
   -As vrea sa imi povestiti mai intai despre hemoroizi, e o problema destul de delicata care, cred eu, necesita o altfel de abordare, solicita Lenuta, unduindu-se provocator…



   -Noi, ca si partid, abordam problema direct. Spunem lucrurilor pe nume si nu ne ascundem in spatele termenilor tehnici. Trei din cinci oameni sunt predispusi la dureri de fund. Dar toti cinci se codesc cind trebuie sa mearga la doctor. Mai ales cind vorbim de o zona delicata, asa cum e fundul. Durerile de fund se pot preveni, dar daca te-au atins nu le trata cu indiferenta! Noi ca partid promovam tratamentul cu stromeleaguul in fundul poporului. Il frecam pana ii trece si durerea de atata extaz… Vorba ceea. Am cu ce, ca sunt la putere!



   Ce sunt hemoroizii domnule doctor Nasolu?
   -Hemoroizii sunt excrescente varicoase formate prin dilatarea venelor din zona sfincterului, care provoaca dureri si singerari. Apar doar pe mandat portocaliu si nu necesita impozitare cu25%.



   -Cum apar doctore Nasolu?
  -In mod natural, toti oamenii au „hemoroizi”. Adica vase sanguine care captusesc canalul anal si asigura inchiderea etansa a anusului. Cind activitatea le e deranjata, in cazul constipatiei cronice de exemplu, venele se umfla si se transforma in pernite de tesut. Hemoroizii se maresc si sunt impinsi treptat in afara anusului. Noi ne asiguram ca fiecare cetatean sa aiba anusul marit, gaurit ca nu care cumva sa zica ca nu ne am preocupat de soarta poporului!



     -De ce apar Tatuca?
   - Hemoroizii apar in situatii de presiune. Cind presiunea asupra vaselor de singe din anus e prea mare. De exemplu, in cazul constipatiei sau diareei cronice. Cine mai pune presiune? Partidul si Reforma! Cu cat ai curu mai dilatat, cu atat te patrunde mai bine curba de sacrificiu, bai nene!



   Hai paaaaa! Ca v-am lucrat cu fierul rosu!
   De la PODI prezentare de sfinctere portocalii!






Un comentariu:

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!