ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

duminică, 6 iunie 2010

DICTATORUL DIN SUFRAGERIE

   Suntem un mic dictator in embrion! Daca esti nervos in nici un caz nu dai foc la casa pentru ca ai plosnite, ci le strivesti! POC/BOC.




   M-am saturat de “che guevarza” de astia…..geme tara de putori !?! da ce caii mei sa faci cu 7 mil pe luna?? nici de o bere nu iti ajunge…Te faci revolutionar, mic sadic, dictator inchipuit!

   În instituţiile bugetare menta o freacă favoriţii şefului şi cutrele bătrâne care au experienţă şi ştiu cum să le fie bine la locul de muncă, restu’ trag la jug de le iese pe nas. Şi într-adevăr, babacii, în afară de a citi presa tabloidă şi a juca Solitaire altceva nu fac. Vreţi să auziţi cea mai tare reclamaţie pe care am primit-o ?? O colegă în vârstă comenta că de ce nu are si ea pe calculator Solitaire....

   Unii au luptat sa-si schimbe natura si au reusit(japonezii), altii s-au zbatut sa “perfectioneze” natura si, culmea, le-a iesit si astora. Romanii cu ce caii mei se pot lauda ?

   Ati vrut democratie, dar nu ati stiut cum sa o primiti! Ati visat prea mult cu ochii deschisi, trebuie acum sa luati masuri, de voi depinde viitorul copiilor vostri!

Hai paaaa! Ca ma duc sa mi ascut tepusa!
De la PODI frigarui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!