ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

luni, 3 mai 2010

HERGHELIA VA MUIESTE AN DE AN:))



   Ei da!!!! Caii mei s-au betivantit pe la mare!

   Si ce mai vreme ! N-au mai vazut caii mei asa vreme n Vamauta de 1 Maiu de ani bunicei ! Am vamuit toate tipurile de halcool si cateva zile va avea nevoie de impachetari cu namol, la ficat, intreaga herghelie, de la atatea exces ! De zel, evident !

Subecte multe, betivi si mai multi. Insa nu orice adoratori ai lui Bachus, ci frumosii si intelighentii neamului romanesc ! Si ce copileee…. Si co/pilite avem ! Viitor, manca-le –as curul lor de bacante !!! si zavaidocul , cum zice o iapa din herghelia mea !

Asa ca herghelia este incantata ! Vamuiti si vlaguiti J) ne-am intors sa nechezam pana la anul !

Hai paaaaaa !! Ca urata i ziua de munca, azi !
De la PODI golaneala !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!