ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

vineri, 23 aprilie 2010

NE-AM/NEAM ALES CU PRAFUL DE PE TOBA!


Momentele de comemorare  din 12 ianuarie 1990 s-au transformat într-o manifestaţie anticomunistă. E prima dată când s-a strigat „Jos Iliescu!"

Coposu era la intrare în Piaţa Victoriei. A vorbit mulţimii spunând: „Am venit să-l dăm jos pe Iliescu şi să ne instalăm noi, să-i luăm puterea, să terminăm cu comuniştii!". Un discurs  radical şi scurt. Ce s-a intamplat? De ce nu au reusit sa scoata capusa ? Va las pe voi sa mi povestiti !

Manifestaţia a rămas în istorie şi pentru întrebarea adresată lui Ilici: „Cine sunteţi dumneavoastră, domnule Ilici, şi ce-aţi făcut în ultimii cinci ani?".

Apropo, de ce nu avem Lustratie ? Aplicarea punctului 8 de la Timisoara  şi una dintre principalele cereri ale Golaniadelor?
Dupa 20 de ani, trasi pe sula, ne balacarim in continuare! Legati la ochi, ca asa am fost obisnuiti ! Si cred ca ne si place!

Hai paaaa ! Ca pana nu se face lumina, tot in mocirla suntem !
De la PODI doleante !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!