ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

joi, 11 martie 2010

POVESTEA NASULUI STRAMB!

Un fleac! Mi-am ciuruit nasul!

   In cele ce urmeaza, am sa va povestesc spovedania unei duduci ce si -a pilit nasul si cat patimeste de la aceasta idee creata. Spune asa:

am devenit foarte sensibila la nas, il simti amortit, ma lovesc cu orice, chiar cu breteaua de la poseta! fata! parca nu mi  mai pot controla miscarile, nu ma mai pot imbraca cu bluze trase peste cap, doar cu nasturi, fermoar in fata,  fermoar la fund, fata!!! nu  mai pot manca, fata! pentru ca ma lovesc! de exemplu mar nu am pot musca deloc! Mai mult moflai sau sug. Nu pot bea decat cu paiul! din sticla sau pahar, exclus!! fataaa!

    Si asta nu-i tot!!! dau cu ulei de brad in nas ca se usca mucoasa si nu mai pot respira de cojile care se fac... nu pot respira decat pe gura, iar daca este plina, se usca gatul si mi pun comprese pe buze toata noaptea, ca sunt uscate...fataaaa!!! Iara de sexut, ce sa mai zic? Nimic oral, nimic brutal:)) 

    Hai paaaa!! Ca asta i pretul frumusetii, fata!!!

     De la PODI povesti de groaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!