ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

duminică, 21 martie 2010

CA ASA VREA MUSCHIU MEU.... STAFIDIT!

   La noi nimic nu merge …. noi nu facem bani … nu producem nimic… DAR NOI NU SUNTEM IN COLAPS FINANCIAR….NUUU!!! totul e ok…lumea e bucuroasa…lumea e fericita…Zeus bea whisky cu gheata…Lenuta se distreaza…Razboinicul Luminii danseaza … pfff dar am uitat…avem radare noi. Statul Roman a investit 15 milioane de euro…sunt super mandru de asta…Uraaaaa!


   Traim in tara “doamnei cu sandale”, personaj suficient si sfatos, autoritar daca incerci sa ai opinii, zambitoare daca nu faci firimituri.

   “Doamna cu sandale” este capabila, in orice moment, sa emita judecati, toate definitive, pentru ca nu exista decat argumentele ei.

Poc se comporta ca si stapanul sau. Cine se mai indoieste de natura acestui regim politic?

   Raspunsul “Ca asa vreau eu” spune absolut totul. Este marca inregistrata a puterii actuale. Nu asa au procedat in permanenta stimabilii guvernanti? Absolut totul se subscrie acestei expresii: “Ca asa vreau eu”

   Zeus a imprimat o directie (spre dictatura) politicii sale, iar toti acolitii sai executa!

   De la siluirea Constitutiei si pana la batjocorirea tuturor reperelor specifice unui stat democratic nu asistam decat la acelasi de acum devenit reprezentativ…

… “CA ASA VREAU EU”


 Daca ar fi sa ne fie greata ori de cate ori vedem in jurul nostru prostie, absurditate, ticalosie si in special pupincurism,unii dintre noi am voma tot timpul.

Nu disperati, insa:

“Zeus are solutii la toate problemele Romaniei. Pacat ca doarme atunci cand le gaseste”

Hai paaaaa! Ca i rost de inca o cafea!

De la PODI mumificare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!