ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

luni, 15 februarie 2010

BYE, GAGICA!!! SI RAMAI CU MINE!!!

   Neincrederea otraveste.Cine vrea sa traiasca intr-o otravire continua?

   Cineva imi spunea:

   ,,Eu prefer sa nu exagerez in astfel de cazuri . La inceputul fiecarei relatii spun : 

   - Fata , decat sa ma inseli , daca vezi ca nu merge relatia imi spui si ne despartim . Nu are rost o relatie mincinoasa . Nu o sa ma vezi niciodata ca verific iubitei telefonu , intru pe id-ul ei sau ca o urmaresc . Daca e sa te insele cineva o face si in secunda aia libera . Si unii o fac de-al naibii ca ii stresezi cu persecutia .

    Eu prefer sa traiesc impacat . Atata neincredere si stres dauneaza relatiei . Daca am dovezi asta e alta chestie . Pentru ca la dovezi clare de infidelitate se cheama : - Bye , gagica. ,,

   Astea sunt sfaturi pe care le dadeam si eu pina acum ,ca un fel de texte. As fi preferat unul sincer: -impusca-te si du-te dreaku!!!:)) dar nu ma lasa inima!

   Si ca sa nu rameneti cu dileme. Cine vrea sa traiasca intr-o otravire continua? Acela caruia ii place sa se autoflageleze! 

Hai paaaa!! Ca v-am biciuit neancrederea!!! Jos armele!
De la PODI duel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!