ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

luni, 13 iunie 2011

GRANITA IN RANITA!

Doi prieteni se întâlnesc dimineaţa, la cafea. Unul din ei are un ochi vânăt.
- Ce-ai păţit la ochi?
- M-a lovit nevasta.
- De ce?
- I-am vorbit cu ”TU”….
- Doamne, iartă-mă, dar ce fel de relaţie aveţi voi în familie de te-a lovit pentru atâta lucru?
- Păi aseară, pe când mâncam, mi-a zis: ”Ştii, dragă, noi n-am mai făcut sex de trei luni”. Şi eu i-am răspuns: ”Poate TU…..”
   Asa si in relatia noastra cum putoarea de Putere. Ei cu Reforma, noi cu penetratul. Pasiv. Dar locurile cand le mai schimbam?

  Hai paaa! Ca vara asta se poarta reorganizarea administrativa!
     De la PODI granita in ranita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!