ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

marți, 25 ianuarie 2011

EMULATIA PORCINA! UN FEL DE FILE DIN POVESTEA PORCULUI!

   E o vorba prin popor. Cica ,,ranjeste ca proasta in vant,,. Sa fii tinta urii colective si sa zambesti mi se pare ori o dovada de stapanire de sine iesita din comun, ori o desprindere de realitate.

   Oricum ar fi, actualul regim pare sa fi sters cu buretele tot ceea ce se castigase pana acum in termeni de democratie.

   “Urlati fraierilor cat vreti si faceti spume ca, IO, Mare si singur Stapanitor, Domn prin mila fraudei, tot v-am tras-o …!!!”

    Un sfat va dau romanasi! Din mamaliga si rahat n-o sa faci otel de tun pana-n-veci ! Si inca ceva: LIBERTATE este cand oamenii pot vorbi, DEMOCRATIE este cand guvernul asculta.

   Am ajuns sa simtim adevaratul inteles al vorbelor: “acum mi-e foame”, “unde sa fug?”, “nu mai pot suporta”, “nu mai am speranta”

   Hai paaaa! Ca inca nu am dat de raul absolut!
   De la PODI emulatie porcina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!