ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

DEPENDENTA DE STANDARDE

    Azi nu am avut electricitate. O problema la un cablu si totul a amutit.   
    Afara urat, in loc sa ninga, ploua marunt si culoarea gri a fost parca mai apasatoare ca niciodata. A fost una din zilele in care nu ai ce face si ramai cu tine insuti, chiar daca ai ocolit momentul acesta. Ziua in care intinzi mana dupa o carte si te gandesti ce s-ar intampla daca am ramane ,,orbi,,.
      Am devenit legati si dependenti de tehnologie, neajutorati. Ne panicam si ni se pare o golgota traiul sub standardele la care suntem setati. Urata senzatie! Si am tratat-o cu somn. Din belsug.

   „Apa tulbure convine tuturor românilor…De fapt, nimeni nu se vaită permanent, ci numai, cum e fatal, când suferă de neplăceri…Nu trebuie să se dea glas lamentațiilor…Ele sunt doar un presupus mijloc de apărare…! (Camil Petrescu, 1938)

   Hai paaa! Ca i timpul sa ma bucur de Internet!:))
   De la PODI viciere de realitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!