ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

luni, 20 decembrie 2010

BRANDING DE TARA

  Mai fratilor, spuneti-mi si mie ce mare smecherie si cu intrarea asta in Schengen?

   Am intrat in NATO si rusii ne vand gazu la pretul cel ai mare.

   Am intrat in UE si o ducem mai rau ca pe vremea Plumbuitului.


   Am fost “primiti” in UE si a noastra mandrie “rromii” au facut mai mult branding la tara decat o sa faca madam Plescoi cu frunza in toata viata ei.

   Va spun eu. Este doar frectie la picior de lemn fiindca ori vrem ori nu vrem, baieti destepti vor granitele tot mai departe de buricul lor.
 
   Hai paaaa! Ca i expirata gargara de pe Dambovita!
   De la PODI facilitarea accesului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!