ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

luni, 27 septembrie 2010

BASCA ABUNDENTEI. CARE ESTE.....

   Sa mi sara sapca! Vazui verilor, militienii la protest. Strigand sus si tare ca le-a ajuns cutitul la os. Care os, hranit bine ani de zile, se simte slabit si iese in strada.

   Pe buna dreptate! Asta pentru ca marele Zeus isi varsa zilnic laturile asupra unei categorii socio-profesionale din societatea romaneasca. Toti sunt tampiti, idioti, varza si numai el detine adevarul suprem.

   Un pas mai are si o sa ajunga ca mamaliga sa explodeze si nu i garanteaza nimeni ca nu poate ajunge din Olimp direct intr un subsol, cu zeghe si numar de ordine.

Hai paaaa! Ca i zodia cancerului la putere!
De la PODI prezicere!

2 comentarii:

  1. Manca-l-ar Tartarul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca nici Hades nu-l primeste la el...iar puscarie... o sa scape ca si cei de dinainte, am eu asa un feeling...nu ca e evident ca toti nemernicii scapa basma curata in tara infractorilor pe post de Feti Frumosi si Ilene Cosanzene... tara nimanui...tara ca'n povesti.

    RăspundețiȘtergere

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!