ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

luni, 16 august 2010

CU BISTURIUL PE CORDUL DESCHIS AL POPORULUI IUBITOR DE CIRC!

   Nasolu a afirmat ca se simte foarte bine in tara lui. Partea amuzanta  este ca el si ei nu inteleg ca nu sunt ‘tara’. Ei sunt ‘statul’, asa cum spunea un oarecare Ludovic, au reusit sa-l confiste, dar paranoia lor este cu mult mai mare. Ei se cred chiar ‘tara’!

   Eu nu ma simt bine in tara mea, desi o iubesc, adica iubesc muntii, Delta si alte locuri superbe, dar urasc statul, aceasta organizatie mafiota care-mi ineaca tara in mizerie si neputinta. Din cauza lor, in primul rand, nu ma simt bine in tara mea.
 
   Exact ca acum 20 de ani traim o “democraţie populară” care este de fapt o formă de conducere a birocraţiei de partid. Singura diferenta este „libertatea” de astazi de a scrie si exprima tot ce iti trece prin cap si lipsa „ordinii” datorita conducerii si parazitarii institutiilor statului de catre politruci. Ceea ce ameninţă democraţia nu este doar dictatura care ar putea veni să o înlocuiască, ci masele orbite „ideologic”. Actualul regim a luat puterea cu largul concurs al bandelor de interlopi inrolati „ideologic” cu bani furati de la buget.
 
Hai paaaa! Ca ma apuca cufureala daca dau cu bisturiul mai adanc.
 
De la PODI  operatie mai putin estetica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!