ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

luni, 19 iulie 2010

DOSAR DIN VAMA VECHE!

   Destrabalare! Mare destrabalare!:))

   Asa ar grai bunica! Ba chiar si mamuca fiecarui tanar/a daca aud de Vama Veche. De-ar stii ele ca progeniturile din familie stau cu tatele n vant si snuru n cur la plaja!

   Spre deliciul meu si al tuturor betivanilor de bine, de ocazie si de weekend, am suflat in vuvuzele dupa posesoarele de tate incat m-am simtit ca la campionatul mondial de fotbal, alergand dupa mingile Ja/bulanii:))

   Frumos domne, frumos! Tate mari , ca pepenii, cu sfarcurile obraznice; tate mici, timide, ce provoaca complexe purtatorului; tate lungi, lasate, aruncate pe spate in care dai cu calcaiul; tate care trag una spre Istambul si alta spre Torino; o tata mai mare si una mai mica:))! Tate naturale, fara silicoane in Vama!

   Pe toate le iubim noi barbatii, dragele mele! Asa ca nu ne o luati in nume de rau si iubiti - ne si n weekendul urmator si n toata vara, tot asa! Cu ele n vant!!!!

   Hai ca am trecut de momentul sani si ajung la o scena fabuloasa. Maestrul Tudor Gheorghe, promovand muzica populara, traditionala, pentru prima data n Vama Veche si aplaudat la scena!

   Hai paaaa! Ca astept sa adun toate pozele, ca sa va arat suma lucrurilor!
   De la PODI rasfat!

Un comentariu:

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!