ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

miercuri, 5 mai 2010

FECIORII DE BEIZADEA PE PLAIUL ROMANESC! URAAA, LELITA MEA, TARANU I LA PUTERE! PUTEREA I O PUTOARE!


Asta nu e ţara pe care am avut-o! Asta nu e tara careia i-am dorit tot binele din lume !  Oricât de rău a fost, în timp, acum sunt adunate , parcă, toate relele la un loc. Îţi vine să-ţi iei picioarele la schinare şi să pleci. Dar nu, nu le voi face pe plac jegoşilor şi submediocrilor cărora li s-a dat-într-un fel sau altul-nas, de către cei care au condus această ţară!
Să plece ei! Sau să se integreze pe palierul pe care îl merită, niciun cm mai sus.
Neam de tradatori am fost inca de pe vremea lui Gerula si tare ma tem ca asa vom ramane.
            Acum a venit vara, manca romanu zama de urzica si de salata asezonata cu paine de 25%T.V.A., se umfla matu si mai merge o tura portocaliul.

Chestia cu libertatea era ceva conex si hai sa vedem ce-am facut cu ea?! Ne-am dus la unguri si la turci, am facut bisnita, ne-am deschis boutique cu ace brice si carice tot pentru a avea ce sa bagam pe sub nas.

Mă întreba un amic, băi, la noi de ce nu-s împuşcaţi politicienii de rahat? La noi de ce nu se bate lumea-n stradă şi nu ocupă clădirile oficiale? De mămăligă, i-am răspuns. Paradoxal, din incultură. Şi politică, desigur. Spiritul civic nu ne animă decat la vot, cand dăm cu palma-n căcat şi la îmbulzelile numite uneori revoluţii, cam la juma de secol. În rest, berea, grătarul,fotbalul, muierea şi maneaua. Cam în ordinea asta.

Cel mai important semn de boala este “adaptarea la societatea” in care traiesti…
             Daca tu te-ai adaptat inseamna ca esti la fel de bolnav, orb, indolent, acerb, hraparet, beat de putere, superior, competitiv…

Nepotism, nepotism dar ficiorul presedintelui nu trebuia numit premier pana nu ajungea macar la majorat. Noroc ca il mai ajuta mama-sa acolo in guvern, cu turismul si cu dezvoltarea.
              Se cunoaste ca Poloboc e pruncu lu …drea cu ….aselu 
J)

            Hai paaaa ! Ca – i gata pastrama !
             De la PODI a/buriceala!

Un comentariu:

  1. in curand,APUCA ELIPSA in care focarele sunt doar *focare* de prostie la nivel INALT si oricum am da-o,ramanem repetenti la democratie.Prostitutie la nivel de tara,punctul G zgandarat de *suvita*,iar noua nu ni se ofera decat zambete,oricum n-au ce face cu ele.furtul,barfa,ura,invidia,nu mai sunt pacate la moda...iar tu ai doua gloante: cu unul te sinucizi,dar cu al doilea ce poti face?

    RăspundețiȘtergere

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!