ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

miercuri, 21 aprilie 2010

UN OCEAN DE LENE! O PLANETA DE NEGHIOBI! O ZI INODORA!




Nu am chef azi! Nu am chef de nimic…!!!

Nu vi se mai intampla si voua sa aveti uneori o atitudine miserupista ? Sa plecati de acasa cu energie si cand ajungeti la locul unde dati cu sapa sa va cuprinda marea lehamite si sa picati in abisul deprimarii si dezgustului ?

Despre ce sa va zic azi ? Despre exemplarele care ajung de la coada vacii la cules capsuni, isi iau o masina mai rasarita [cat pentru nivelul Audi A6] si isi posteaza pe net clipurile in care ei filmeaza si tot ei isi lauda proprietatile?
Despre cei care provin dintr-o patura sociala defavorizata, urca foarte repede un pic mai sus si epateaza prin bunurile acumulate. Nu este acesta parvenitism ?
Despre tipi cu mai multa carte, tipi inzezstrati cu o doza suficienta de simt al ridicolului incat sa nu se posteze pe youtube prezentandu-si masina, dar care spuneau: "nu-mi iau Logan ca toti taranii".

Bulşit ! toţi gigeii cu impresii de mari telectuali îi iau de sus pe gherţoii cu q7 & şit, că vezi şpil, omu e definit de ce-are în cap nu de ce merţane şi vile şi-a mai cumpărat.
          Degeaba eşti geniu dacă eşti rupt în cur şi-ţi cumperi până şi şaorma-n rate.

     Hai paaaa ! Ca n am alt subect azi!

     De la PODI nor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!