ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

luni, 5 aprilie 2010

CARUL PLIN CU BOI!


   Zeus stie ce face! Are un plan!:)) Ascultati cu atentie…



   Trebuiesc luate masuri urgente pentru a contracara comunistii, strangem cureaua pentru libertate si adevar! Care Adevar? Ala scufundat cu flota cu tot?

Comunistii nu se lasa cu una cu doua, chiar daca au prierdut alegerile in mod clar. Trecura doua decenii si noi tot comunisti vanam si de lustaratie ne ferim!

   Rusii sunt alt pericol iminent, trebuie sa stragem cat putem, de la toata lumea pentru integritatea teritoriala!

   Bla, bla, bla………………………………………………asta ca sa mai cheltuim niste bani pe inarmare!

  Societatea asta romaneasca nu intelege indealurile, dar o sa vada rezultatele si atunci nu o sa se mai indoiasca nimeni!

Ce ziceti? Parca ar fi un citat din E/Vanghelie!

E clar. Guvernul a identificat comunistii mascati in handicapati si va face ordine cu ei.

  Desigur ca prin ministru bun si masuri anticriza multi inteleg un magician care ia o gramada mare de cacat, da cu batzu in ea si face o gramada mare de euro. c'est ne pas possible…

  Nu stiu de ce se plange lumea de masurili luate de cei doi stapani, insa eu stau linistit si sunt convins ca tot ceea ce vor face va fi in interesul nostru si pentru a ne apara de comunisti, rusi, moguli, rame si gargarite, sa nu ii lase sa ne ia sarea si posta.

  Sunt uniii rau intentionati care vor sa ne manipuleze, sa credem ca masurile anticriva ar fi prioritare sau infrastructura, investitii, etc.

   Pana sa aflu rezultatele alegerilor am tinut ascunsa solnita cu sare, de frica sa nu vina mogulul Felix sau un om trimis de el .. sa mi-o ia. Dupa ce am aflat rezultatele finale am pus din nou linistit sarea pe masa.
   La fel, pana s-au dat rezultatele finale am tinut secrete locurile unde mergeam la posta de frica sa nu le ia vantu, acum nu mai am nici o frica. De putin timp am venit de la o posta si m-am simtit foarte bine. Ce ma faceam daca mi-o lua vantu?

  Statul roman, prin Guvernul lui Pocanel, nu doreste decat sa micsoreze nivelului de trai al tuturor cetatenilor sai.
  Repet, toate acestea pentru a ne incadra in anumite tinte monetare convenite cu FMI-ul ! Oamenii si viitorul lor pentru Statul roman nu au nici o valoare !

  In actuala formula de guvernare, condusa clar de la Cotroceni, doar ministrii loiali pina la moarte marinarului nu vor fi sacrificati, plus prim-ministrul marioneta, cel bun la dat/luat cu gura. Sa ajungi, dupa un an de guverne a la cosas, sa mai sustii cu tarie ca piticul atomic are vreun cuvint de spus in conducerea Executivului, trebuie sa fii ori scelerat, ori indoctrinat.

Criza e doar pentru fraieri si este necesar ca ei, fraierii, sa inteleaga ca trebuie sa stranga cureaua cat se poate ! Chiar si pana isi dau duhul !
  Pentru El Comandante, fraierii, sunt doar simple unitati bugetate ! Nimic mai mult !
   Dam din pix si ... gata, facem reforma !

   Premierul cel mic va fi debarcat la momentul potrivit si va fi tintuit la stalpul infamiei, pe principiul 'Capul lui Motoc il vrem !'. Iar cinci milioane de romani vor fi fericiti inca o data... scapand din vedere adevaratul papusar.

  Romanasii, ori se afla sub efectul plantelor etnobotanice si doar cand se vor trezi in chiloti isi vor revenii, ori sunt pur si simplu indiferenti, mi/se/rupisti/ ori rau intentionati si prinsi in avantajele sistemului si a puterii!

Hai paaaaaa! Ca inca i la nceput telenovela nationala!


De la PODI vizionare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!