ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

joi, 4 martie 2010

INTRE PERSPECTIVE!!!

    Cum se face ca mereu se accepta axioma ca Dumnezeu ne-a lasat cu liberul arbitru? cine, cind, cum a declarat, hotarit, stabilit ca El, Dumnezeu, a zis vreodata ceva despre liberul arbitru, vointa libera, drept de a alege?  
                Nu cred ca in Biblie, Cartea Domnului (he, he, alta discutie), Dumnezeul de acolo vorbeste ca avem liberul arbitru. din contra, parca le spunea evreilor ca: "Eu, Domnul tau, sunt un Dumnezeu gelos; sa nu va duceti dupa alti dumnezei..."

   Si dupa o viata.........ajungi la Judecata de Apoi sa te justifici: "Doamne, dar ai zis ca Liberul Arbitru, ca pot alege, ca asa si pe dincolo.."
"ce Liber Arbitru, nene? cind am zis Eu de asa ceva? Du-te, ma suflete, si te cauta!"; 
   De unde s-a dedus ca exista liber arbitru si ca Dumnezeu ne da dreptul sa avem asa ceva? da unde spune, dom'le de liberul arbitru in Biblie? aratati-mi si mie sa fiu in randul lumii... 

Hai paaaaa!!! Ca i grea povestea asta!
De la PODI remarca!

Un comentariu:

  1. pai ne-a fluturat libera alegere pe la nas ca noi sa alegem sa nu o avem. ah, si stiai ca de fapt fosilele de dinozaur au fost ingropate de Dumnezeu pentru a ne testa credinta? ca noi nu trebuie sa credem ceea ce vedem ci ce ni se zice de biserica...

    RăspundețiȘtergere

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!