ACEASTA PAGINA ESTE UN PAMFLET! CINE SE SUPARA, INTRA SUB SUTANA POPII! PAC!! PAC!!CARE ESTE!!! CIURUITILOR!!! V-AM FACUT SI LA ALEGERILE ASTEA!!!!! SA TRAITI BINE!SARACILOR!

sâmbătă, 6 februarie 2010

INCERTITUDINI SI PACATE!!! SOLUTII SALVATOARE!

   Apostolul Pavel spune:” Stiu în adevar, ca nimic bun nu locuiete în mine, adica în firea mea pamânteasca, pentruca ce-i drept, am vointa sa fac binele, dar n-am puterea sa-l fac. Caci binele , pe care vreau sa-l fac, nu-l fac, ci raul , pe care nu vreau sa-l fac, iaca ce fac! Si daca fac ce nu vreau sa fac, nu mai sunt eu cel ce face lucrul acesta, ci pacatul care locuieste în mine.




Gasesc dar în mine legea acesta:când vreau sa fac binele, raul este lipit de mine. Fiindca dupa omul dinlauntru îmi place Legea lui Dumnezeu; dar vad în madularele mele o alta lege, care se lupta împotriva legii primite de mintea mea, si ma tine rob legii pacatului, care este în madularele mele…” Rom.7:18-23


Dupa cum vedeti, pacatul este in madulare!!! Asa ca taiati le si dati le la rate!!!!:))

Hai paaaa!!! Ca am gasit solutia!!!

De la PODI descapatanare!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DA SPUNE-TI OFFUL, NU TE CENZURA!!! MAI ANIMALULE!